18 Ogos, 2009

Pencerapan P&P :)

Fuh..! B'debar-debar juga pagi tadi, pencerapan P7P oleh GPK sekolah ku. Memanglah P&P sebelum ini macam biasa tapi jika ada orang melihat P&P kita, agak-agak perasaan tu macamana? Pagi tadi saya menggunakan ICT-Tema minggu ini Hari Kemerdekaan, subtema Tempat2 Menarik Di Malaysia. Saya tayangkan video cuti2 Malaysia, ala yang Dato' Siti Nurhaliza nyanyi tu. Dapat mana? Entahlah, mungkin dulu saya gemar pergi karnival2 macam Jom Heboh, agaknya dapat situlah. Budak2 saya pun ok sangat, memberikan respon yang tidak disangka. Kebetulan pagi tu masa 'punch kad' ternampak 'Book Mark' kat dalam kotak dekat kaunter. Saya ambillah. Memang inilah kerja saya, jumpa apa saja bahan menarik, ambil untuk diberikan kepada murid sebagai peneguhan kepada sikap dsb.. SO.. saya gunakan 'Book Mark' itulah. Komen dari GPK saya-Pn. Juraidah pun ok. TQ cikgu! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan